Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Čt 7-16 hod. / Pá 7-14 hod.)
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
04.03.2020
Vedoucí a dispečer dopravy
Nově přidaná pracovní pozice Vedoucí a dispečer dopravy číst celé
29.02.2020
Manažer prodejního oddělení
Nově přidaná pracovní pozice Manažer prodejního oddělení číst celé
17.10.2019
Nově v nabídce kalendáře a diáře
Prohlédněte si naší nabídku kalendářů a diářů a připravte se tak na rok 2020 včas, kalendáře i diáře se rychle vyprodávají! Na přání vám zajistíme kal... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

Personalista - personální manažer

Výsledky obchodní společnosti jsou vždy závislé na kvalitě zaměstnanců, a těch není nikdy dost! A vzhledem k tomu, že chceme ty nejlepší výsledky, potřebujeme rozšířit náš kolektiv o další operátorky call centra, obchodní referentky, ale i řidiče, skladníky a také personalistu, který by měl tuto expanzi na starosti.

Hledáme člověka, který se bude na plný úvazek věnovat náboru nových zaměstnanců, aktivně je vyhledávat, tvořit náborové kampaně, vymýšlet nové cesty, jak najít pro nás ty nejvhodnější kandidáty a komplexně se starat o HR.

Pokud máte zkušenosti a výsledky v oblasti personalistiky a HR, pak hledáme právě Vás!

Základní přehled pracovní náplně:

  • vyhledávání a nábor nových zaměstnanců, zejména pracovníků call centra a prodejního oddělení
  • tvorba náborových kampaní
  • vedení pracovních pohovorů
  • adaptace a zaškolení nových pracovníků
  • sledování výsledků a plnění cílů nováčků, jejich motivaci
  • stmelování kolektivu, plánování firemních akcí, benefity, odměny, akce
  • personální agenda
  • administrativní činnost a podpora administrativnímu oddělení

Požadujeme:

  • středoškolské / vysokoškolské vzdělání
  • čistý trestní rejstřík
  • dobré komunikační a personální dovednosti
  • orientace na zisk a potřeby společnosti
  • zodpovědnost, cílevědomost a samostatnost
  • vysoké pracovní nasazení
  • zájem učit se novým věcem a zdokonalovat své schopnosti
  • základní znalost práce na PC, word, excel
  • praxi na obdobné pozici

Nabízíme:

  • práci na HPP
  • odpovídající platové ohodnocení s bonusovou složkou
  • po zkušební době služební telefon s neomezeným voláním a internetem, NTB
  • zázemí prosperující společnosti
  • firemní benefity
  • podpora vedení společnosti ve Vaší seberealizaci
  • dynamický a přátelský kolektiv
  • reprezentativní pracovní prostředí
  • možnost nástupu ihned nebo dohodou
  • zaměstnanecké výhody
  • 5 týdnů dovolené

Pokud Vás tato pracovní pozice zaujala, rádi Vás pozveme na pohovor, při kterém Vám práci blíže představíme a zodpovíme všechny Vaše dotazy.

Abychom Vás mohli pozvat na pracovní pohovor, zašlete motivační dopis a životopis na e-mail: zamestnani@papirnet.cz

nebo vyplňte formulář na této stránce:

 

Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Kde nás najdete

ABUS PAP s.r.o.

Průmyslová 1888

258 01 Vlašim

 
Kontakty
Zákaznická podpora ABUS PAP s.r.o.
Zákaznická podpora ABUS PAP s.r.o.
(Po-Čt 7-16 hod. / Pá 7-14 hod.)
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz