Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Čt 7-16 hod. / Pá 7-14 hod.)
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
04.03.2020
Vedoucí a dispečer dopravy
Nově přidaná pracovní pozice Vedoucí a dispečer dopravy číst celé
29.02.2020
Manažer prodejního oddělení
Nově přidaná pracovní pozice Manažer prodejního oddělení číst celé
17.10.2019
Nově v nabídce kalendáře a diáře
Prohlédněte si naší nabídku kalendářů a diářů a připravte se tak na rok 2020 včas, kalendáře i diáře se rychle vyprodávají! Na přání vám zajistíme kal... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

Referentka / referent prodejního oddělení

Hledáme nové kolegyně a kolegy se zájmem o obchod a telefonickou komunikaci se zákazníky.
Nabízíme práci v příjemném kolektivu v moderní open-space kanceláři ve Vlašimi. Vaší hlavní náplní práce bude péče o naše stávající zákazníky, převážně z řad škol a úřadů v určitém regionu, které Vám od počátku přidělíme. Cílem péče o zákazníky je doplňovat jejich zásoby kompletním sortimentem z naší nabídky, jako je např. kancelářský papír, kancelářské potřeby, drogerie apod. podpořené různými prodejními akcemi, tak abyste naplnili rozvozové auto do určeného regionu. Získané objednávky zaevidujete v našem systému, vykomunikujete s nákupním oddělením a odělením dopravy. Čím více rozvozových aut vypravíte, tím bude vyšší Vaše ohodnocení.

Velkou výhodou je, že se nemusíte učit žádné speciální technické parametry zboží, neboť kanceláře zásobujeme běžným kancelářským sortimentem, který Vám je, nebo bude hned blízký :) Další výhodou je, že většina našeho sortimentu má charakter spotřebního zboží, tudíž zákazníci ho dřív nebo později spotřebují a Vy tak máte pořád koho zásobovat.

Pokud máte obchodního ducha a baví Vás telefonovat, pak je tato pozice určena přímo Vám.

Základní přehled pracovní náplně:

  • rozvíjení obchodních vztahů se zákazníky
  • zpracování objednávek zboží dle požadavků zákazníků
  • oslovování zákazníků s nabídkou zvýhodněného sortimentu zboží
  • týmová spolupráce
  • plnění ekonomických a strategických cílů společnosti
  • podílení se na rozvoji a růstu společnosti
  • fakturace, zajištění dodávek zboží a kontrolní proces

Požadujeme:

  • středoškolské vzdělání výhodou, ne však podmínkou
  • čistý trestní rejstřík
  • dobré komunikační a obchodní dovednosti
  • orientace na zisk společnosti a potřeby zákazníka
  • zodpovědnost, cílevědomost a samostatnost
  • vysoké pracovní nasazení
  • zájem učit se novým věcem a zdokonalovat své schopnosti
  • základní znalost práce na PC
  • praxe na obdobné pozici výhodou

Nabízíme:

  • neomezené motivující platové ohodnocení - garantovaný základ + provize z Vašeho výkonu
  • podle Vaší šikovnosti si na této pozici vyděláte 20.000 Kč - 40.000 Kč čistého !!
  • zázemí prosperující společnosti
  • firemní benefity
  • zaškolení a průběžné vzdělávání v oboru
  • dynamický a přátelský kolektiv
  • reprezentativní pracovní prostředí
  • home office
  • zaměstnanecké výhody
  • až 5 týdnů dovolené

Pokud Vás tato pracovní pozice zaujala, rádi Vás pozveme na pohovor, při kterém Vám práci blíže představíme, ukážeme a zodpovíme všechny Vaše dotazy.

Abychom Vás mohli pozvat na pracovní pohovor, zašlete motivační dopis a životopis na e-mail: zamestnani@papirnet.cz

nebo vyplňte formulář na této stránce:

 

<<< Zpět na přehled všech pracovních pozic.

 

Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Kde nás najdete

ABUS PAP s.r.o.

Průmyslová 1888

258 01 Vlašim

 
Kontakty
Zákaznická podpora ABUS PAP s.r.o.
Zákaznická podpora ABUS PAP s.r.o.
(Po-Čt 7-16 hod. / Pá 7-14 hod.)
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz